Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Kaela - 2 februari 2008 21:31


Just nu fick jag veta att en av mina mammor på mitt jobb får en "extramormor och extramorfar.

När jag inte har någon frivilligarbetare i registret så hemsöker jag någon i bekantskapskretsen med frågan.

Och idag blev det bingo.
Underbart!
Jag blir såååå glaaaad!!!!!


Jaha nu undrar du var jag jobbar förstås.

En del av er vet- men för dig som inte vet kommer länken här www.frivilligcentralen.se



Av Kaela - 2 februari 2008 21:17


De avtryck ni ger


sätter spår i mitt inre


jag känner dem


de bor i mig


spåren lämnar


mig inte oberörd


i ljuset


ser jag


en glimt av kraften


i mötet



Av Kaela - 2 februari 2008 18:59


Två fina kommentarer från Vita när jag loggar in gör mig glad.
Erika håller bloggfritt på helger- men gå gärna in och läs hennes fina dikter. Kanske något att ta efter. Bloggfritt på helger alltså!
Länk till både Vita, Ulla och Erika hittar du under länkar.

Hälsa på oss Ulla och Vita också.
För du vet: När dina vänner blir mina vänner...osv



Av Kaela - 2 februari 2008 15:43


Ja det är förstås helt rätt Vita. Bloggvänne rär alla här oavsett vad man i övrigt har för kännedom om dig eller mig.

tack för kramen Ulla...den kom genom luften och överraskade mig..


Av Kaela - 2 februari 2008 13:45




Jag tror jag anar din hemlighet
önskar att du skulle våga ge mig den
låta mig bära den med dig


Men när jag försöker närma mig
ta din hand
drar du dig undan
för i din andra hand
håller du hemligheten


för tung
för att du ska kunna ge mig den...



Av Kaela - 2 februari 2008 13:42



Visst Ulla- får du ta bilden på den lilla tvätterskan.

Önskar dig också en fin lördag!
Stor kram till dig


Av Kaela - 2 februari 2008 12:09

Tog bort omröstningen om hur ni känner mig.

Den verkade inte så populär.

Nu hoppas jag att ni alla ska tycka till om varför vi har en så varm vinter i år.

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards