Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Kaela - 9 februari 2008 12:50


Nu har jag köpt Snuggle-nest.barnet kan ju komma när som helst nu...drygt tre veckor kvar till beräknad dag!

Du som varit med en stund i min blogg vet vad jag menar.

För dig som inte varit det kommer här en bild och en förklaring.


Den lilla babyn sover trygg även hos sin mamma eller föräldrar.

Dessutom kan man använda den som insats i spjälsängen!


Kan köpas här

http://www.babyland.se/



Av Kaela - 9 februari 2008 11:33

Tack Ulla för dina härliga kommentarer...både till dikten "När ödmjukheten hinner ifatt oss" och jubeldag och lille John Blund visst är han söt.

Med tanke på jubeldag!

Gissa om jag kommer att vara rädd när jag ska sätta på larmet nästa gång.

Kram till dig!



Av Kaela - 9 februari 2008 10:33


Nu har redan morgonen grytt för länge sedan och det är dags att säga godmorgon till er alla härliga bloggvänner.

Cecilila och barnhemsbarn tack för era kommentarer om John Blund-visan.
Cecilia, du skriver att du tror att du är den enda som inte känner igen den.

Och av Barnhemsbarns kommentar läser jag ut att inte du heller hört den förut.

I min barndom fanns en mormor som sjöng gamla sånger. Bland annat denna.

och det märkliga är att den fortfarande sitter ordagrant i min hjärna.

Så är det med en del andra sånger hon sjöng också.

Så ni går inte säkra-rätt vad det är kanske jag plågar er med någon av dem.


Ha en riktigt bra dag!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards