Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Kaela - 10 februari 2008 10:39


Ja du Ulla man får nog träna ordentligt för att kunna dricka kaffe i den position vår viga morgonkaffedrickare.

Tack för din påhälsning och ha en riktigt bra dag!

Av Kaela - 10 februari 2008 09:38

Vaknar till ännu en dag där vädret hänger som en fuktig filt utanför fönstret.

Nu gäller det att ha solen inom sig.

Om detta blir de vintrar vi kommer att få framöver då gäller det att se till att man är mentalt förberedd.
Om jag förstått saken rätt så kommer vi att uppleva förändringar i vädret.

En lite intressant sida som jag hittade när jag tänkte mig att hitta statistik över vinterns soltimmar (det hittade jag inte) var denna sida.

http://www.forskning.se/InfactPlaneten/index.html


Idag får man se fram emot en dag inomhus-så ladda kaffebryggaren och bre ett par mumsiga smörgåsar....och är du riktigt vig så kan du ju dricka den sköna drycken så här






Av Kaela - 10 februari 2008 00:05


Godnatt alla bloggare med en dikt av för mig okänd poet


Godnatt, min vän
drömmen väntar på dig
gömd i nattens sammetsgardin
den finns, bara för dig

Godnatt, min vän
låt drömmen komma till dig
en smekande, lekande vind
kysser din kind

Godnatt, min vän
kärleken väntar på dig
gömd i nattens sammetsgardin
den finns, bara för dig

Godnatt, min vän
molnen, de dansar för dig
i vårvindens valsmelodi
de finns, bara för dig

Godnatt, min vän
morgonen väntar på dig
gömd i orden som han säger
finns kärleken till dig

God natt, min vän ...


Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards