Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Kaela - 16 augusti 2008 09:49

Att få sitt konto sopat på 11 000 kronor och sedan inte Swedbank ersätter förlusten som man själv är oskyldig till. Och man dessutom kunnat spåra pengarna till en ökönd bedragare!
- Ja då förstår jag verkligen att man byter bank.

Nästan så jag funderar på att göra samma sak när jag läser detta eftersom jag råkar ha samma bank (liksom en hel massa svenskar).

http://www.e24.se/pengar24/dinekonomi/bankforsakring/artikel_633235.e24


Av Kaela - 16 augusti 2008 09:43

Så härligt att se att det finns någon som vägar ryta även när det gäller en så helig ko som idrotten och då OS.

Jag blir också jättetrött på alla förståsigpåare och inteförståsigpåare som ska sitta och diksutera inför TV -kamerorna..

Förutom att jag inte är så värst intresserad av tävlingarna heller.
Jag tycker de är duktiga och kan imponeras av deras målmedvetenhet när det gäller friidrott- men när det kommer till fotboll eller ishockey blir det för mig mest skrattretande att se en massa starka män springa eller kana efter en liten boll eller puck.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1569471.svd


Av Kaela - 16 augusti 2008 09:39

lollo..min förhoppning är att det ska ordnas särskilda begravningsplatser för den som inte vill ha de kristna symbolerna på sin grav eller i närheten av den.

Jag måste bara få invända när du säger att Kristus sände dig till helvetet (för det är ju honom du talar om i slutet av ditt inlägg även om du inte namnger honom- eller hur?) Han sänder inte en enda människa till helvetet.

Tvärtom öppnade Han vägen till himlen för alla!

Ha det gott lollo och var rädd om dig!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards