Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Brottsportalen

Av Kaela - 1 april 2010 12:09

Visste du att det finns något som heter Brottsportalen på nätet.

Där kan du:

  • Skapa en tryggare omgivning med dina grannar genom Virtuell Grannsamverkan
  • Göra efterlysningar och lämna iakttagelser av brott
  • Få koll på brotten nära dig, vid sommarstugan eller dit du vill flytta
  • Gå med och hjälp till att förebygga brott i ditt närområde redan idag

  • http://www.brottsportalen.se/

     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

      Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

    Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


      Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

    Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


              Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

    Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


                 Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

    Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


        På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

    Presentation

    Fråga mig

    144 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
          1 2 3
    4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30
    <<< April 2010 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik

    Gästbok

    Översätt bloggen

    Andras bloggar

    Läsvärda bloggar


    Skapa flashcards