Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Sondotter Stella 6 månader

Av Kaela - 18 september 2011 08:55

Mitt senaste barnbarn - lilla sondottern Stella har hunnit bli 6 månader....


 

 
 
Spanaren

Spanaren

19 september 2011 11:54

Så snyyyygg!
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kaela

20 september 2011 08:38

Ja det tycker ju farmor förstås:)

Kram!

 
Ingen bild

Mig

20 september 2011 18:28

Hej på dig!

Har följt din blogg länge - till o från. På ngt sätt så återkommer jag in till dig även när jag har bytit dator o inte minns ditt namn...
Kanske har sin mening? :)
Tycker du skriver ofantligt bra o ville säga hej!

En fråga - så jag ser att du är farmor...
Hur ser din relation med din sondotter ut? Träffar du barnet ofta?
Är det jobbigt att vara farmor, jobbigt att känna att det är en annan kvinnas barn?
Varför jag frågar är för att jag har en farmor till mitt barn som inte engagerar sig alls i vårat barn utan sporadiskt vilket gör mig enormt ledsen då mina egna föräldrar är döda! :'(

Jag har pratat flera ggr med båda mina svärföräldrar o talar om att jag vill o att det är viktigt för vårat barn att ha en fin relaton med dem - men de har bara ögon för sin dotterson - som dessutom bor hemma hos dem med sin mamma så hon sket i att betala hyran så hon blev vräkt o ingen inkomst. Hon fick barn mkt kort tid efter oss...
Trots våran vädjan så finns inte viljan! :(

Kram från mig

Kaela

20 september 2011 18:37

Så tråkigt för er
och för ert lilla barn.
Och jag kan nog inte annat än tycka synd om din svärmor som inte förstår vad hon går miste om.
Att få barnbarn är underbart. De sista tre och ett halvt åren har jag fått fyra stycken.
Jag ´är överlycklig för var och en av dem,
Vi bor 20 mil ifrån varandra - men vi ses ofta ofta och tillbringar alla storhelger tillsammans.
Då kan jag lova att det är liv i luckan - och det älskar jag!

Jag hoppas innerligt att din svärmor inser och förstår att hon både behövs och behöver.

Kram till dig!

 
Ingen bild

Mig

20 september 2011 18:40

Tusen tack för ditt fina svar!
Kram

Kaela

20 september 2011 18:45

Kram tillbaka till dig!

 
Tolmia

Tolmia

21 september 2011 23:12

Vilken liten sötnos hon är Stella.
Och så fort hon växer!
Kram

http://tolmias.blogg.se

Kaela

22 september 2011 08:32

Ja egentligen är det trist att det går så snabbt och att vi bor så långt ifrån varandra.

Kramar om!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards