Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Jag har fått en award

Av Kaela - 12 oktober 2011 07:58

Jag har fått en award!

Av härliga , iderika Spanaren 55


Jag tackar så innerligt och sänder den vidare



till  E-K som kämpar tappert och som har så mycket klokt att säga


och till Susanne som bjuder på bilder och sig själv med en optimism som aldrig sviktar


dessutom vill jag ge den till Hemmafruns bekännelser och  hennes funderingar och berättelser om sin ovanliga stora familj


så också till Pastorsfrun som det alltid känns så bra att gå in och läsa om hennes lilla familj. Kloka funderingar. Bjuder på sig själv


och till Ulla i "Min lilla vrå". För hennes kamp mot fibromyalgi och cancer - och hennes enorma livsglädje.


Jag skulle vilja ge er alla som jag alltid läser denna  award men nu är det fem som gäller och valet har inte varit enkelt!

- men ett hjärta till er alla kan jag i allafall ge.

  




 
 
Catharina

Catharina

12 oktober 2011 08:37

Tusen tack min vän!!! Jag känner mig hedrad :-)

Catharina

http://echolmlund.blogspot.com

Kaela

12 oktober 2011 08:41

Det ska du känna vet du!

Kram!

 
e-k

e-k

12 oktober 2011 08:45

:)) Hjärtligt tack Kaela, den värmer mitt inre.
Ska köra till Malmö och hämta min dotter med familj idag och de stannar till på lördag så kanske jag inte kan skicka vidare på några dgr. Men det blir så småningom.

Kramizen till dig och din underbart goa blogg

http://www.steeperz.com

Kaela

12 oktober 2011 09:02

Tack själv för att du finns - och är den du är.
ha underbara dagar med din dotter - och skicka vidare när det passar dig!

kramar om!

 
Ulla

Ulla

12 oktober 2011 10:37

TACK,,tack Kaela den värmer mitt inre,,,tack för att du finns och har en så underbar blogg som gör att man stärker sig varje dag med kloka ord,,,

Kram från hela mitt hjärta,,,,

http://metrobloggen.se/ullas

Kaela

13 oktober 2011 14:16

Du är mer än värd den Ulla!
Du är nog min allra tidigaste bloggvän och det har varit en stark upplevelse att få följa dig!

Kramar om dig!

 
Spanaren

Spanaren

17 oktober 2011 14:09

Du var värd denna ;.)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kaela

17 oktober 2011 14:52

Varmaste tack fina vän!

Kramar om!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards