Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Kaela - 2 januari 2015 17:27

 


Pengar ger dig välstånd, men goda vänner gör dig rik


Okänd tänkare

Av Kaela - 2 januari 2015 06:21

 



Det är fredagmorgon.

Den första vardagsmorgonen på det nya året.

Inklämd mellan helger visserligen, eftersom det är dagen efter nyprsdagen och dagen före en veckohelg.

Men ändå - vardag!


Det är skönt med vardagar - tryggt och "vanligt"!

Den här "mellandagen" är det 5 grader varmt. Byig vind ser jag på träden en bit bort.
Få se om vi får del av stormen Svea som SMHI döpt den blåst som väntas till.

Vilket nog beror på att det är Svea som har namnsdag idag!

Grattis alla "Sveor"!


Jobbet väntar efter en drygf veckas ledighet!

Känns riktigt bra att komma in i rutiner igen.

Även om jag inte lär hinna det av ovannämnda anledning.


En ny morgon gryr även om den ljusa delen av dagen fortfarande är kort så vet vi att det har vänt och vi går mot ljusare tider vad gäller dagsljuset i varje fall.


Men så här i början på ett år kan jag känna en viss tillförsikt om att året som väntar ska bli bra.

Och det blir det - om vi alla kommer ihåg att se varandra - dela med oss av våra leenden och vår omsorg.


Till DIG önskar jag en härlig dag!

En dag när du känner att du är otroligt värdefull!














Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards