Alla inlägg den 7 september 2015

Av Kaela - 7 september 2015 21:00


 


Skymningen är på väg att flrvandlas till mörker.

Och medan våra nya frivilliga lyssnar på föreläsning om Etik har jag suttit och dolumenterat.

Kommer att vara så trött så jag jommer hem så det enda jag orkar då blir nog sängen.


Jag hoppas DIN dag har sett ut som DU ville ha den!


Och önskar DIG en god natts sömn!


Så ett citat förstås - något annat är inte tänkbart:


"”Begränsa inte dina utmaningar, utmana dina begränsningar”

Bia Nordvall

Av Kaela - 7 september 2015 06:17

 



Idag är det en grå morgon!

 Så nu gäller det att tänka ljusa tankar.

Att vara snäll mot sig själv.

Ta en kopp kaffe i lugn och ro, inte bara hämta en kopp och ta med till datorn.

I dig och mig bor ett ljus!

Hämta det!

Tänk goda varma tankar - sätt på din favoritskiva.

Gör något just nu - i arla morgonen - som gör dig riktigt glad.Så kan vi gå in i en grådag och göra den ljus!

Vem vet - kanske lockar vi fram solen med våra leenden!


Önskar DIG en riktigt fin ny arbetsvecka!

Ta emot den med glädje!


Så ett tänkeord att ta med in i dagen!


"Glädje i ditt inre är bättre än rikedom."

Isländskt ordspråk



Av Kaela - 7 september 2015 06:04

 


Måndag den 7 september har vi idag och Kevin och Roy har namnsdag!

Jag gratulerar!


Stort grattis också till dig som har födelsedag idag!


Fira era bemärkelsedagar med glädje!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards