Alla inlägg den 11 september 2015

Av Kaela - 11 september 2015 19:21

 



Det här fotot fick mig att minnas en tidig morgonvandring.

Bara jag och fåglarna och så den rentvättade luften.´och den fridsamma omgivningen.

Jag blir glad bara jag ser den för det är inte ofta jag lyckas ta en bild som förmedlar just det jag vill.

Men det gör denna


Ja datorn fungerar.

Men jag kan inte gå in via explorer som jag är van.

Utan via chrome och det gillar jag inte.


Men sånt är livet.

Ibland får man bara gilla läget - fast man egentligen inte gör det!


En intensiv dag där båda samtalen gick bra, ligger bakom.

Tacksam .....

Tack du som knäppte händerna eller höll tummarna  


Nu fixar min man middag!

Det är jag också tacksam för.

Tacksamhet är förmodligen ett av de bästa verktygen att använda om vi vill  känna oss lyckliga och må bra.

Mitt i vardagen!

För mitt i all stress och alla krav som rusar emot oss under en arbetsdag, så finns det massor av saker vi kan vara glada och tacksamma för. 



Tänk att det finns människor som älskar oss.

Tänk att det finns människor som vi får älska.


det är basen i ett lyckligt liv och något att vara innerligt tacksam för!










Av Kaela - 11 september 2015 06:24

Det känns inget vidare roligt att vakna till en dator som inte är med på noterna, Men.....det är värdsliga saker som Karlsson på taket sa! Iphaden får gå in och vikariera! Idag har jag vå viktiga möten påjobbet! Ett med kommunen. Alltid jobbigt! Du får gärna knäppa händerna eller hålla tummarna - vilket som känns bäst för dig! Vi vill gärna behålla verksamhetsbidraget. Annars blir det tufft. Och den vi ska träffa ställer alltid ett eller annat orimligt krav.önskar DIG en fin fredag! Och så ett citat förstås! "Ta emot dagen med gläje. Den är din" okänd tänksre

Av Kaela - 11 september 2015 06:09

grattis på namnsdagen Dagny ch Helny! Fira nu era vackra namn riktigt ordentligt! Stort grattis även till dig som fyller år idag! Ett år äldre! Det är en gåva!?

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards