Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Kaela - 22 februari 2016 19:34

 

Sen kväll efter lång arbetsdag för mig.

Underbara människor möter jag.

Känner mig jättetrött men otroligt priviligerad som får möta så oerhört mycket vilja till godhet och till att göra skillnad i medmänniskors liv!


Tänk så många fina människor det finns i den här världen.
De gör världen ljusare att leva i!

Det är just i sådana här tider , med terrorhot, flyktingströmmar och våld i de mest avskyvärda former som vi glömmer en viktig sak, godheten!

Fokusera på så mycket godhet det finns i världen, som är så mycket större än ondskan.

Vi måste självklart försöka lösa världens problem för att göra världen bättre, det får vi inte glömma bort.

Men mitt i allt kaos får vi inte heller glömma bort livets värme.....


Tack för att DU är DU och för att DU är här och läser!


Önskar DIG en fin kväll och en god natt!



Här kommer kvällens citat:


"Hitta roten till det goda och ge den näring"


Okänd tänkare



Av Kaela - 22 februari 2016 06:02

 

  



Gratulerar Pia idag - det är den 22 februari och du har namnsdag!


Stort grattis också till DIG som har födelsedag idag!


Önskar er en härlig firardag!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards