Direktlänk till inlägg 8 april 2017

Nu är boken ute i bokhandeln!

Av Kaela - 8 april 2017 10:15

 

 

Så är äntligen boken jag skrivit "Ord och verser ur en frivilligsamordnares dagbok" släppt till bokhandeln.


Boken handlar om möten mellan människor...mellan behov och vilja att vara en skillnad i en annan människas liv. Jag har delat med mig ur ett långt och rikt uppdrag. Att vara den som skapar möjligheterna till dessa möten.
Jag delar en del av detta med mina läsare!
Fick en kommentar från den person som läste manus:...
"Detta är en skatt" Och så ser jag det. En skatt som ger glädje över det goda som finns i tillvaron...det goda hos människor....en positiv bok om möten i omtanke och kärlek - en slags bli glad- bok!


 

Här hittar du boken hos Bokus!

 

http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?ac_used=no&search_word=ord+och+verser+ur+en+frivilligsamordnares+dagbok


På Adlibris hittar du den här

http://www.adlibris.com/se/bok/ord-och-verser-ur-en-frivilligsamordnares-dagbok-9789175653426

 




 
 
Anki

Anki

8 april 2017 07:30

Så kul ... och bra om du berättar när den finns på adlibris också - det är där jag brukar handla :)
Önskar dig en fin helg!
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Kaela

8 april 2017 08:24

Ja jag ska berätta när den kommer till Adlibris.
Det borde inte dröja!
Jag tror vi kan få en bra helg trots det fruktansvärda som hände igår.
Vill verkligen önska dig också det!
Kram

 
Eva Trillian

Eva Trillian

8 april 2017 13:34

Den finns redan på Adlibris - jag tittade direkt :) för den här boken ska jag läsa!
Grattis, bokvärlden, till en bok skriven av en fantastisk människa!

http://provtyckningar.blogspot.se

Kaela

9 april 2017 01:26

Ja på förmiddagen upptäckte jag att den dykt upp på Adlibris.
Den lades upp i torsdags och Bokus sökmotor hittade den först!

Ska bli så spännande att höra vad du tycker!

 
Anki

Anki

8 april 2017 18:35

Fick en kommentar av Eva T. där hon berättade att den finns på adlibris :) Ska beställa den nu :)
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Kaela

9 april 2017 01:23

Ja jag har också precis uppfattat det.
Klokt att vänta på Adlibris.
Tycker nog att Bolus utan orsak saftar till priset. Blir spännande att höra vad du tycker.

Kram!

 
Ingen bild

Stina

8 april 2017 22:39

Nu har jag beställt din bok, kram Stina

Kaela

9 april 2017 01:22

Vad glad jag blir Stina!
Det ska bli så spännande att höra vad du tycker om den!

 
Terran72

Terran72

15 juni 2017 07:16

Hej,

Har nu beställt din bok, ska bli spännande att läsa den😊
Njut av din dag!

Med vänlig hälsning, Terhi

http://terran72.bloggplatsen.se

Kaela

15 juni 2017 07:25

Åh, blir glad att du ska läsa den. Men är inte överraskad - du har den där känslan för det goda, det vackra-och vill få det att växa.....och frivilliginsatser förmerar godheten hela tiden.
Blir glad om du berättar sedan.
Ha en fin dag - hoppas solen skiner hos dig som här ipå min plats på jorden!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards