Alla inlägg under november 2018

Av Kaela - 30 november 2018 07:13

     

 

 

 

 

Regn hela natten dom ska fortsätta in på dagen i ,om stad idag. Hoppas det inte går över i frysgrader för då  blir det blixthalka.

Just nu är det +2 grader.

 

Dagens officiellla temadagar:

30 November
Guldsmedens dag*
Kåldolmens dag*
Pälsfria fredagen
Andersdagen*

 

 

 

Anders occAndreas har namnsdag idag f¨och blir varmt gratulerade!

Deysamma blir DU som har födelsedag idag!

 

Du är efterlängtad och välkommen½!

 


  

Av Kaela - 29 november 2018 06:44

     

 

 

Det vackra vykortsliknande vädret

är tillbaka i Norrköping.

 

Det åt två grader varmt  men blåsigt!

 

 

Dagens officiella trman:

29 Novembe

r
Internationella solidaritetsdagen med det palestinska folket*
Vinylskivans dag*

 

 

Sune har namnsdag idag och dår vsrma gratulationer!

Det får ocks¨DU som fyller år idag!

 

¨¨

Du äe son morgonljuset!  

Av Kaela - 28 november 2018 19:29

     

 

 

 

 

Kanske tycker du att det kommer väldigt lite inlägg från mig numera.

Det är inte så jag vill att det ska vara.

Jag har massor att säga men väntar på ett program till datorn som ska hjälpa mig göra det!

 

Ni är alla i mina tankar och jag har mykcet jag vill dela med er - men det blir betydligt mindre än jag vill innan detta program kommer.

 

Önskar var och en av mina fina bloggvänner och läsare allt det bästa avdet bästa!

Av Kaela - 28 november 2018 06:52

     

 

 

 

 

Idag är det -4 grader i Norrköping.

Tilltagande vind under dagen om SMHI har rätt!

Frostogt ,em ingen snö'

 

Dagens officiella teman:

,t

28 November
Flaskmatardagen*!

 

 

Malte har namnsdag idag och gratuleras så varmt!

Varma gratulationer oclså tull DIG som fyller år udag

tilerar s

 

Du är en unik människa med många gåvor!

Av Kaela - 27 november 2018 07:10


     

 

 

 

Frosten stannar i Östergötland.

-6 grader idag får man klä sig varmt vid rastningarna av lille Moses.

 

 

Dagens officiella teman:

 

Tyvärr finns inte uppgifterna idag heller.

 


 

Astrid och Asta har namnsdag och jag gratulerar hjärtligt!

Med samma hjärtlighet gratulerar jag dagens födelsedagsbarn!

 

Glöm inte att du är en gåva!

Av Kaela - 26 november 2018 07:06

     

 

 

 

 

"Om inte IM hade varit hade käringen varit kung"

Av Kaela - 26 november 2018 06:46

     

 

 

Frosten går tjurig vid grind - skrev Dan Andersson - och det gör den här i Norrköping. Det är -3 grader och svaf vind. 

 

Dagens officiella teman;

 

Uppgift saknas idg

 

 

Linus har namnsdag idas och gratuleras så var,t!

DU som har födelsedag idag gratuleras ölika varmt!

 

 

Du har unika gåvor ayy dela med dig av!

Av Kaela - 25 november 2018 16:40

 

     

 

 

 

 

 

Det finns ett ljus

 

som man bara finner 

på en ensam väg

 

 

Vägen dit gör vandraren 

till en ensam man

 

Ingen kan du bjuda med dig

 

det är en ensam väg

 

Men när du når det ljuset

 

förklarar det 

 

allt det du undrade över-

 

var inte rädd för mörkret

det frigör dig till den du är

 

Du hittar dig själv i mörkrets mittpunkt

 

Kaela

 

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards