Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

Storken på väg med ett barnbarn

Av Kaela - 20 januari 2008 16:45



 

 Just nu börjar det bli riktigt spännade att vara jag,.

Mot slutet av februari ska jag bli mormor!!!!
Känns så stort så det går inte att förklara.

Min dotter har valt att vara ensam om barnet.

Åkte till Köpenhamn och gjorde en IVS-befruktning - populärt kallat provrörsbefruktning.


Detta efter att först ha gjort många besök på Kliniken  Storken i Köpenhamn (här kan du läsa mera:
http://sydsvenskan.se/kropp/article244536.ece)

blivit gravid tre gånger, fått tre missfall, ett av dem ett utomkvedshavandeskap.

Nu är det underbart att det gått så här långt- och jag både håller tummarna och knäpper händerna.

 Vi vet inte könet för det vil lden blivande mamman ska vara en överraskning...tycker det är naturligast så.:)

 
 
Ingen bild

Ulla

21 januari 2008 09:10

Vi får hoppas att allt går bra med det lilla barnet. Vilken lycka.
Blev glad när jag läste att du länkat min sida. Tack. Tänker på dig och det lilla barnet.

 
Ingen bild

barnhemsbarn

21 januari 2008 11:12

var roligt vet du jag har 6 barnbarn och den sista prinsen som kom till oss då var jag med vid förlåsningen det du var en upplevelse som var stark ska du veta men lycka till nu .kram

 
camilla

camilla

21 januari 2008 12:25

Va kul att du lämnade ett avtryck hos mig å grattis till det kommande barnbarnet! Spännande!

http://camish.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

21 januari 2008 22:02

Barnbarn är en lycklig tilldragelser. Förstår att du är glad över det väntade barnet som gör sin entré framöver. Hoppas allt går bra när det är dags!

http://crystalwinter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards