Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

Tack eva för dina härliga avtryck!

Av Kaela - 3 juni 2008 19:44

Ja visst är det roligt att höra sångare man tidigare hört-utan tvekan.
Och Samuelssons är ju världskända i Sverige.

Jag skrattade högt när jag läste om när du skulle påannonsera Ovan där och saistället "Prövningar vi möta få" och när du skulle rätta till det hela säger du" Prövningar vi möta få ovan där"
Är det inte typiskt att så snart man ska rätta till något fel man sagt blir det värre än felet.

Men roligt var det.
Även om jag tror att prövningarna är slut när vi kommer dit!
Ja det är märkligt att vi inte ska få ha skolavslutningarna i skolan.
Jag tror faktiskt att "ungarna" behöver den stillhet som det kan ge...

Ha en härlig kväll du ockspå...min tillbringas ovant nog i ensamhet eftersom min man som är lärare är på avslutningshajk med sin sjätteklass.
han ringde just och berättade att två pojkar redan kommit och bett att få gå isäng!!!!

De har paddlat kanot och badat hela dagen och nu ska de sova med enbart vindskydd i sovsäckar.
kram!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards