Alla inlägg den 12 oktober 2018

Av Kaela - 12 oktober 2018 20:31

               


Brittsommaren kom idag!

Jag gav ,ig ut för att njuta av den men hade tyvärr svårt att göra det!


De sista dagarna har visat mig att min möjligheter att se fortsätter ner¨år!

Vägen tilen till det totala mörkret krymper med en förfärande hastighet!

 

Eftermiddagen har gått i tåtarnas tecken½

De ger mig inte b bättre syn - men kanske sköljer de birt en del av smärtan och sorgen-.

!Det ' är ett sorgearnete

¨¨

En person som arbetar på ett habiliteringsteam sa till mig häromdagen att svår syndkata och blindhet 'r ett av de svåraste funktionsneds'ttningarna.

;en det siom ges minst stöd från samhället-

 

Vet inte om hon har rä'tt men av vad jag serr hitintills lutar jag åt att hon har rätt.

 

Sorh 'r en del av vårt liv ovh något  vi mådyr klara av att hamtera1

Men svårt ät frt!

 

 

 


 

Av Kaela - 12 oktober 2018 07:18

r

           

 

 

 

 

lek och skratt har varken tid eller rum eller ålder.
Det är ovärderligt och kan inte köpas ens av den rikaste av människorna.


Okänd tänkare

Av Kaela - 12 oktober 2018 06:29

     

 

Inte så varms idag heller.

+8 grader-Troligen ingen sMåttlig blåstol, men heller ingert regn

Måttlig blåst½.

 

Dagens officiella teman:


12 Oktober
Civilkuragets dag*
Internationella reumatikerdagen*
Äggets dag

 

 

Valfrid och Manfred har namnsdag idag - 12 oktobrt och jag säger grattis!!

Der säger jag också till DIG som har födelsedag idaf!

 

Du är älskad!d   

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards