Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Kaela - 10 oktober 2015 22:20

Kväll i Vasastan. Barnen sover.
En del har åkt hem, saknar dem redan men kommer att somna med en känsla av att jag är oändligt rik, tacksamheten flödar.
Hoppas DU somnar med känslan av att du är en rik persson.

Om en enda människa älskar och behöver dig är du det!!


Och så kvällens citat:



Vem är du att döma mitt liv. Jag är inte perfekt och jag behöver inte vara det, bara jag är älskad-
Bob Marley




Av Kaela - 10 oktober 2015 16:39

Här är dom mina fina barnbarn!Överst är det lilla Ellen som äter middag,Sedan är det frÅm vänster Srella framför Linnea oh så Pixie med Alfons till höger. Kära små juveler

Av Kaela - 10 oktober 2015 12:45

På väg till Stockholm!
Två barnbarn och mannen i mitt liv passar på att fira sina närliggande födelsedagar i familjekretsen på samma dag!

Gör en bra lördag där DU är!


Av Kaela - 10 oktober 2015 08:49

 




Grattis på namnsdagen idag - lördagen den 10 oktober Harry och Harriet!


Grattis vill jag säga också till DIG som har födelsedag!


Bemärkelsedag och lördag - kan du ha det bättre!

Av Kaela - 10 oktober 2015 08:22

 



Varför lägger vi så stor vikt vid vad andra människor anser om oss?

Vi är beredda att göra stora uppoffringar för att bli älskade och sedda och omtalade som en fin person.

Inget fel i att göra uppoffringar för någon annans skull.

Men lusten att göra det ska komma från vårt eget hjärta.



Du är verkligen en fantastisk person i ett fantastiskt liv.

Om någon vill få dig att tro något annat så lyssna inte på dem.

DU är ett under - ett mirakel.


Du ser det kanske inte.

Det kan bero på att du lyssnat för mycket på andra.

Som faktiskt ser bara det yttre.

Det spelar ingen roll om du är arbetslös, om du körde på tentan i veckan, om du är sjuk!

Du ÄR fantastisk.


Och livet är fantastiskt!

DITT liv!


Lyssna till ditt hjärta.

Det vet sanningen om dig!

Den riktiga sanningen!


Att du är fantastisk, fin och underbar!


Det är min hälsning till dig idag på morgonen.

Dessutom får du här ett citat att suga på:


"Vi vore välsignade om vi alltid levde i stunden och drog nytta av det som sker."

Henry David Thoreau

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards